duminică, 10 aprilie 2011

Pentru voi ...


                                    

            Tata, mami – vreau sa va multumesc in mod oficial pentru tot ce a-ti facut pentru mine in cei 20 de ani ai existentei mele si in acelasi timp sa va cer iertare- in acelasi mod -pentru toate prostioarele – mai mici sau mai mari pe care le-am facut...
            Vreau- in primul rand sa va multumesc pentru ca mi-ati dat viata, dar pentru asta mai ales mamei pentru ca timp de 9 luni s-a chinuit cu un prichindel – care tot timpul avea chef de fotbal :D ...
            Pe de alta parte, vreau sa va multumesc pentru ca m-ati invatat sa ma rog, sa ii ascult pe ceilalti si niciodata sa nu fiu rautacioasa...
            Va multumesc pentru fiecare zi de nastere, si pentru ca intotdeauan a-ti facut sa fie ceva special... ( acest an chiar in week-end-ul de dupa ziua mea, (18- 20 martie ) week-end in care trebuia sa imi serbez ziua si alaturi de parintii mei- s-a intamplat un eveniment nefericit in familie, fapt ce ne-a determinat sa ne schimbam planurile... In acest week-end, dupa 3 saptamani, am mers acasa din nou... si? Da, mami imi pregatise un tort de ziua mea :X:X:X pentru ca nu a vrut sa lase ca aniversarea mea sa treaca pur si simplu... chiar daca mai tarziu, trebuie sarbatorit, spunea ea ... a fost atat de dulce...)
            Vreau sa va multumesc pentru ca intotdeauna m-ati lasat sa aleg ceea ce vreau sa fac in viata si nu m-ati pus sa urmez visele vostre nerealizate, cum multi parinti au tendinta  de a o face... va multumesc pentru ca ma sustineti si sunteti alaturi de mine in tot ceea ce fac... va multumesc pentru ca uneori mi-ati dat sansa sa ma dau cu capul de perete si ca nu m-ati obligat sa invat vesnic din greselile voastre...
            Ar mai fi muuulte de spus, insa ma rezum la a va multumi pentru ca existati si pentru ca mi-ati oferit tot sprijinul si toata iubirea voastra...
            Siiii ... inca ceva special pentru tata ...
            
            
           N-ai crezut vreodata c-ai sa ai o fata ce-ti incepe ziua cu un suras. Sunt un zambet toata cand iti spun “tata”, te topesti  si eu pufnesc-n ras.
         
          “Bine-ai venit”, imi spui, “in viata mea, te asteptam demult si-ai aparut cand trebuia - cu ochi mari frumosi si-un zambet minunat”
           
         Prima intalnire, prima mea uimire, pentru tine sunt de neuitat... prima incercare de-a sta in picioare, primul meu cavant rostit vreodata...
             
        Sper sa fii cu mine, peste ani de zile, cand ma vei conduce la altar. Si sa-mi spui: “mireasa, esti asa frumoasa, mandru sunt la bratul tau s-apar!”

            Va iubesc ...


http://www.youtube.com/watch?v=18xasBGeo8U&feature=related

2 comentarii: