miercuri, 20 aprilie 2011

EU...

      Ma eliberez de orice forma de limitare, dezvoltand o incredere nelimitata in mine si in potentialul meu intuitiv, inspirat si creator...
      Sunt o fire foarte schimbatoare, cu toane si capricii, cu mari modificari de dispozitii de la o clipa la alta.
      Doresc sa fiu mereu in preajma cuiva: partener de viata, familie, prieteni, pentru ca nu suport singuratatea si simt in permanenta nevoia de a fi de ajutor.
      Sunt impresionabila si compasiva, blanda si amabila, visatore si idealista. pot fi destul de sensibila la influentele si nevoile celorlalti, incat as fiu capabila de adevarate sacrificii pentru cei care imi cer ajutorul, exagerand chiar in aceasta privinta.
      Am tendinta de a ma ingrijora excesiv de mult pentru unele probleme, ceea ce poate naste tendinta de a fi dezamagit daca lucrurile nu ies perfect.
      Imi plac foarte mult florile, bijuteriile, lumanarelele parfumate , albumele foto si cutiile din lemn cu lacate, chestiile care pot fi pastrate in timp, dar care nu isi pierd niciodata din farmec...

       Intr-o relatie sunt capabila sa ma daruiasc total si sa ma sacrific pentru partenerul meu, dar am in permanenta nevoie de dovezi de dragoste de la celalalt, avand nevoie de mangaieri, incurajari si de alintari, fara a fi exagerate.
     Sunt idealista, cu o sensibilitate exagerata, romantica si visatore, iubesc copii si imi place sa fiu apreciata.
     Am tendinta de a compatimi, de a fi toleranta- uneori, imi place sa fiu amabila si incantatore, iubitoare si sincera, sunt atrasa de cei aflati la ananghie, si incerc sa ii inteleg pe cei nefericiti.
      Am nevoie sa fiu asigurata ca sunt iubita, sa mi se arate in permanenta dovezi de dragoste, fie prin vorbe, fie prin gesturi, pentru ca simpt in permanenta nevoia de a fi sigura de partenerul meu, nu imi place sa mi se dea motive de gelozie sau teama, pentru ca orice urama de indoiala poate distruge tot...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu